از اینکار متنفرم

4 11 2008

امروزا توی شرکت ما یه حال و هوای دیگه ای هست. چرا ؟ چون شرکت می خواد بزرگترین قراردادشو از زمان تاسیسش با 2-3 تا نهاد دولتی ببنده، مدیر عامل شرکتم خیلی از این کار ذوق زدست و می خواد تمام قدرتشو همراه با این قرارداد به کار ببنده تا بتونه نرم افزار های دیگه ای که تو شرکت رو دستمون باد کردن رو بفروشه، اینا همش مقدماتی بودن بر بلایی که قرار بود رو سرم خراب بشن،( بقیه داستان ) امروز تو شرکت مشغول کد نویسی بودم که مدیر عامل اومد و گفت صابر می خوام یک سری تغییرات در راستای قراردادی که می بندیم تو برنامه بدی، گفتم کدوم برنامه ؟( خدا خدا میکردم که منظورش همون پروژه ای نباشه که با وضعیت بدی به پایان رسیده بود – قضیه ی این پروژه رو بعدا براتون تعریف می کنم ) گفت : فلان پروژه، حدسم درست بود، چه بد. بازم باید بشینم سر اون پروژه ای که از اسمشم نفرت دارم. بعد از اتمام کارهام تو پایان وقت اداری شرکت نیشستم و یه نگاهی به کد های برنامه ای که نوشتم انداختم داشت گریم می گرفت، کد هایی که بر اساس تغییرات مداوم روشون شبیه هر چیزی بودن الا کد های یک برنامه نویس، خیلی حالم گرفتست چون باید از فردا بشینم دوباره برا این پروژه کد بنویسم. من نمی خواااااااااام این کارو کنم ….

کارها

Information

پاسخی بگذارید

