اولین سلام

4 11 2008

با سلام خدمت دوستان خوب و محترمی که دارن این مطلب رو از وبلاگ من می خونن، می خوام اول خودم رو کوتاه معرفی کنم، من صابر امانی هستم که حدودا ازسال 1378 برنامه نویسی رو به صورت مبتدی با زبانهای برنامه نویسی Pascal , Foxpro شروع کردم و کار حرفه ای خودم رو از سال 1381 با Delphi 4 و با نوشتن یک برنامه ی آماری برای یک نهاد دولتی ادامه دادم الان هم که در خدمت شما دوستانم به عنوان یک برنامه نویس در یک شرکت نرم افزاری مشغول به کار هستم. اینارو خواستم بگم که شما دوستان کمی بیشتر منو بشناسید.

کارها

Information

پاسخی بگذارید

