تقاضای دوستانه …

16 12 2008

سلام دوستان، روزانه کاربر های زیادی میان و از مطالبی که در وبلاگ گذاشتم دیدن می کنند، من نمی فهمم چرا افرادی که میان و از مطالبی که source  برنامه هاشون رو upload کردم  دیدن می کنن هیچ علاقه ای برای دانلود سورس اونها نشون نمی دن، من تو وبلاگم در مورد نمونه کد ها یا برنامه هایی که می نویسم و  پست می کنم توضیح زیادی نمی دم، ( چون دست به قلم خوبی ندارم ) در حدی که خواننده با مطلب آشنا بشه . توضیحات کامل به صورت comment  در کد ها اومده. از اینرو خواهشمندم دوستان برای اینکه مطلب کاملا براشون مفید واقع بشه سورس برنامه ها و نمونه کد ها رو دانلود کنند. در ضمن منو از نظراتتون محروم نزارین، تا بدونم عزیزان به چه زمینه ای علاقه دارن تا براشون در اون زمینه پست کنم .

ممنونم .

Write Your Own Windows Inspector
Hide Your Processes In Task Manager
Capture Video In C#.Net
کارها

Information

6 responses

16 12 2008
افشار

شاید بهتر باشد به جای فارسی غیر رسمی از زبان نوشتاری رسمی استفاده کنید.

16 12 2008
codeprojects

چشم آقای افشار سعی خودمو می کنم، تا ببینیم نظر دیگر دوستان چیست ؟
ممنون از پیشنهاد خوبتون.

16 12 2008
ناصر حاجلو :-: Nasser Hajloo

در مورد دانلود سورس ها باید بگم که معمولا تعداد افرادی که یک مطلب رو می خونن با تعداد افرادی که واقعا به اون مطلب احتیاج دارن متفاوته – مثلا خود من به یک مسائل علاقمند هستم و هر وقت کسی در اون موارد مطلبی بنویسه حتما مطالعه می کنم – اما چون معمولا سر و کارم به اون نوع کد خاص نمی افته لزومی به دیدن کدهای محض نمی بینم و صرف داشتن یک دانش کلی برای من کفایست می کنه . اما هستند افرادی که در یک مورد بخصوص دقیقا دنبال یک کد نمونه هستند و این افراد مطمئنا کد رو دانلود خواهند کرد . حتی خود من در مواردی که عرض کردم وقتی مطلب رو کامل نفهمیدم ( از نوشته های نویسنده ) کد اون رو دانلود کردم و با استفاده از اون فهمیدم .
شما هم سعی کنید به همین منوال ادامه بدید و دانلود نشدن کدها از گذاشتن نمنه ها دلسردتون نکنه چون بعضی وقتها کار خیلی ها رو راه می اندازه .
——–
من مطالب شما معمولا ( با فید ) پیگیری می کنم و قصد داشتم تا زودی لینک شما رو به لیست وبلاگ هایی که دنبال می کنم اضافه کنم و لی متاسفانه هنوز فرصت پیش نیومده .
از مطالبی که می نویسید سپاسگذارم . در ضمن اگر لطف کنید و کتاب های MCPD 3.5 رو هم لینک بدید واسه دانلود ممنون میشم چون واقعا به اونها احتیاج دارم و وقت یکی دو – سه ساعت جستجو رو اینترنت رو ندارم .
با سپاس

16 12 2008
codeprojects

سلام آقای حاجلو ممنونم که بنده رو از نظراتتون محروم نکردید. به روی چشم حتما کتابها رو براتون upload می کنم. کتاب ها رو گرفتم فقط لینک های مختلفی دارند سعی می کنم به زودی دسته بندی کرده و upload شون کنم.

16 12 2008
ناصر حاجلو :-: Nasser Hajloo

از اینکه لینک ها رو می زارید واقعا ممنون فقط یک سواله دیگه و اون هم اینکه آیا کتاب ( ماک اینها ) رو هم دارید ( ماک ) ها کتابهایی هستند که اساتید می خونن تا بتونن مفاهیم رو آموزش بدن ( ماک های مایکروسافت برای دات نت دو هست ولی من برای دات نت سه یا سه و نیم چیزی ندیدم )

16 12 2008
codeprojects

خواهش می کنم، نه متاسفانه ندارمشون. ولی میگردم دنبالشون اگه تونستم چیزی پیدا کنم upload شون می کنم و لینکشونو می زارم براتون.

پاسخی بگذارید

