کتاب های مرتبط جهت شرکت در آزمون MCPD

25 12 2008

سلام، چند وقت پیش پستی به عنوان Microsoft Certification ارسال کردم و گفتم که در آینده لینک دانلود اونها رو میزارم .این کتاب ها برای Net Framework  2.0 هستن اگر تونستم 3.5 رو هم پیدا کنم آپلودشون می کنم تا دوستان بتونن ازش استفاده کنن. شرمنده به دلیل کمبود وقت دیگه نتونستم دسته بندیشون کنم. از سری کتاب های این آزمون چند جلدش ( البته در این پست )ناقص هست، اونها رو هم دانلود کردم ولی متاسفانه در دسترس نیستن ( یعنی شرکتن 🙂 ) . سری ناقص کتاب ها رو هم در پست های آتی لینک دانلودشونو میزارم براتون .

با آرزوی موفقیت دوستان در آزمون.

لینک های دانلود کتاب ها:

MCPD-70-536 Desgn and Developing Windows-Base Application Using Microsoft .Net Famework
MCTS – 70-528 – Microsoft .NET Framework 2.0 Web-Based Client Development
MCTS 70-526 Microsoft .NET Framework 2.0 Windows-Based Client
MCTS-536 Microsoft .NET Framework 2.0—Application Development Foundation eBook
MCTS-70-529 Microsoft Net Framework Distributed Application Development
CLR Via C# 2Nd Edition

لیست کتاب های آپلود نشده که در آینده ی نزدیک آپلود خواهند شد:

Debugging Microsoft .NET 2.0 Applications
Programming Microsoft Visual C# 2005: The Language
Programming Microsoft ADO.NET 2.0 Core Reference

کارها

Information

4 responses

25 12 2008
ناصر حاجلو :-: Nasser Hajloo

کماکان منتظر کتابهای ۳.۵ هستم با سپاس

10 01 2009
محمد

Me too
کماکان منتظر کتابهای ۳.۵ هستم با سپاس

8 03 2009
امیر

آقا دست شما درد نکنه. خیلی عالی بود. اگر لطف کنید و کتابهای آپلود نشده رو هم بزارید واقعا محشره. مرسی.

23 09 2009
حسین

مرسی عزیز – خیلی با حالی

پاسخی بگذارید

